Lördag.

Tjaaa bloggen!
Igår så va jag hemma o fixade håret o tvättade kläder. Fick senare runt 4-5 sällskap av Macko o Debbs som kom förbi mig <3 De va ett tag sen jag träffade piff o puff, och de e alltid lika underbart o va med dem. Dem har inte heller sett lionel på ett bra tag och blev chockad när dem såg han för han har ju växt till ordentligt. Vi snackade om massa som har hänt och hur dem hade det i holland....dem va där i en vecka för 2 veckor sen typ. Sen så snackade vi om min födelsedag. Jag sa typ att de blir fridays sen utgång men dem tyckte de skulle bli en rewind typ från min födelsedagsfirande när jag blev 20. Dem sa att de skulle va bättre om vi va på en nån resturang i gamla stan eller i slussen eller söder, sådär mysig o liten me grymt käk. Vi får se hur de blir. Lionel somnade på debbie runt 8 halv nio..sööötnosen!
Dem drog hem iallafall runt elva. Sedan kom A förbi igen och sa att jag skulle göra mig ordning kl tolv o va klar om 30 min. hahahha aa de tog ju mer än 30 min för mig jag skulle ju platta håret och sätta in klippset och sedan fixa mig. blev klar kvart över tolv typ vi drog iväg me david robin ralle o jojo till bha och tog lite öl o softade =) Sen så drog vi ba till statoil köpte massa godsaker och senare upp till jojo o softade. Men runt 3-4 så drog jag o admir ner hem till mig och slagga blev såå trött.
Nu så e jag inne lite på datan o kollar runt lite =) Medans Lionel koller på barnkanalen. Funderar o dra in till solna C strax o käka me min fina son o kolla om vi hittar nått till oss =)
Hörs sen snyggingar ska laga nått o käka nu till lunch.
pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0