love you.

Kom hem för ett tag sen, va o lämnade Lionel o tränade efter. Körde ganska hårt idag för imorgon ska jag fixa mina naglar o fixa massa och på helger e jag "ledig" från träningen. Ska strax käka mammas kycklingsallad som hon har fixat till mig. bääästa.
Igår så blev de ba jag o dania som drog iväg till Fridays och de smakade lika bra som alltid ceasarsalladen me kyckling. Vi åt så mycke så vi hamnade i matkoma efter. Under tiden vi va i fridays så va killen me hans vän och kollade på svergie/tyskland matchen. Efter det kom dem in till stan o plockade upp oss och vi lämnade dania och hans vän och gick upp till mig. som vanligt deckade jag på soffan och han fick väcka mig som vaanligt så jag skulle lägga mig på sängen. baby<3.
Idag vet jag inte vad dagen har o erbjuda mig men jag tror jag ska dra in till solna c efter jag har hämtat min fiina son frn dagiset o köpa nått =)
Ska käka nu hörs sen...pösspöss
.
.
.
.
Myyyyy spiidermaan <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0