Onsdag.

Tjaaa bloggen. sitter hemma o väntar på Mr A <3
Har funderat lite på vissa människor som är skumma. Dvs falska oärliga människor. Visst ibland använder jag min falska mask när jag träffar på nån som jag absolut inte har lust o prata med men snälla alla använder väl den nån gång. Men jag fattar verkligen inte på dem som är de 24/7. Att man kan snacka såå mycke om en människa och sedan träffa människan o va hur underbar som helst. Och dessutom förstår jag väl inte på hatare (jag älskar er) för de e sånna som er som får mig verkligen och le då o då varann dag. Va ba dig själv och va ärlig troo mig de hjälper dig i längden. Och säg ifrån om du inte håller med om nått.
Hahaha de va typ de men ska fortsätta titta på teve och vänta på min älskade kille :D
one love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0