Snaaaart

så fyller jag år =) Fyller år den 3:e december. Just nu så har jag ba planerat de klassiska födelsedagsfirande. De blir typ middag på fridays (som varje år). Sen så sa killens kompis att han kan fixa bord på dem flesta ställen. Så jag tror då de blir solidaritet. Hittade en skit fin kläning från mango som kosta 1300 kr hoppas den finns kvar i min storlek och ett par skiiiit snygga pumps från scorett. Förut när man va mindre de fanns så mycke man önskade sig till sin födelsedag o jul. Men desto äldre man blir desto mer saker fixar man själv. Va ska då familjen köpa till en hahaha. Men en sak som e säkert som jag måååste verkligen ha från mami o papi de e en gryyym mobil med bra kamera. Köpte en mobil i våras men den försvann på min brorsas student så nu har jag killens gamla.
Ska ner nu o öppna porten till killen byeebyee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0