TRÄNINGSVÄRK.

Hej hej =)
igår så drog vi till max efter att jag fick slita upp robin o killen från fifa. Mötte upp Eyobel och åkte o käkade. Jag blev fett sömnig efter maten så killen fick natta mig när vi kom hem <3 älskar o somna i hans famn. Idag iallafall så åt jag mami o lionel frulle och sen va de dags o gå till dagiset. Asåå helt sjukt hur tiden ba har runnit jag fattar inte att han e 3 o ska fylla 4 <3 Han e så pratglad social omtänksam lekfull o buuuusig. Pussade han hejdå och jag gick till gymmet o tränade i 1 ½ timme. Heelt slut jag e. Ska strax iväg o handla mat med mama men jag har ingen lust alls de e så kaaallt ute =(
Ska fortsätta kolla på topmodel nu hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0