118 800

knäcker...hahaha skickade till dem Vem är Sharon Melody Ghebtzawi och dem skicka: Sharon är vad man här på 118800 brukar kalla för PANGBRUTTA en 10-poängare helt enkelt! Hon är inte bara snygg och söt och sexig hon har även alla paddlarna i vattnet vilket är den vanligaste kombinationen. Den kille som någon gång lyckas få hennes hand skall skatta sig lycklig! Vi tror att denna gudinna en dag kommer att bli något mycket stort och tjäna massor med stålars! Mvh 118 800. hahah där ser man :D
Nog om det. idag gick jag hem efter att jag lämnade Lelle på dagiset och farsan ringde upp och han ville jag skulle följa med han o byta till vinterdäck o kolla på bilar. Han har dessutom lovat mig o köpa audi a1 när jag har skaffat mitt körkort så vi åkte förbi audin i järva krog o spanade in den =) and i loooove it!
Vi va förbi mercan i akalla och pappa vill köpa en s-klass merca men den han ville ha fanns bara i grå han vill helst ha den i svart. Efter att vi hade kollat på bilar så åkte vi o hämtade Lionel från dagiset.
Snaaart kommer killen hit o ska sällskapa mig o Lionel i misss him sooo much!
Så nu softar jag hemma med Lelle men han e helt innte i bolipompa =) Ska strax börja laga mat oxå.
Hör sen snyggingar pösss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0