Aik vann!

Helloo everybody.
Igår så vann ju aik med 2-1 jippiiee :D Jag, Selma, ilham, nelly, robin o biniam va ju i offside o kollade på matchen och käkade där. Tog några cider oxå med selma o nelly =)
Fick sms igår från modell argenturen hon ville jag skulle plåtas med en artist i underkläder..hmmm e lite tveksam fortfarande. Har snackat med killen och han tycker inte jag ska göra det om jag inte känner mig bekväm med det och de beror på hur vågade bilderna äär och vart dem kommer hamna. ska dit imorgon och snacka med dem lite mer om det. Så får väl se va dem säger.
Killen landade nyss i arlanda snaaart kommer min baby hem =) de e så sjukt han bor 10 meter ifrån mig och vi har snart vart tillsammans i 6 månader och vi ses vaaaarje dag utan o överdriva och vi e föör beroende av varandra =) But i like it!
Ska ner o boka tvätt tid nu ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0