Idag

fyller min bästa bästa saknade vän HELEN år!! Hon är Lionels gudmor men hon bor i london. önska jag kunde va med henne nu o fira henne. hon flyttade till london 2008 augusti och saknaden är eeeenooorm!
Min och hennes relation är vääldigt unik älskar verkligen henne och vi båda ser verkligen upp till varandra.
Blev så nere när hon flyttade men hoppas hon flyttar tillbaka nu snart!
Idag så ska jag kanske dra in till stan snabbt och träffa min moster och köpa vinterskor till sötisen Lionel.
Skulle ringa o väcka henne men hon vägrar ju o svara haha.
Lika bra har världens mensvärk (hate it so bad). Och ska även åka idag efter kl 6 o träffa kvinnan och snacka om angående plåtningen av fotografen Daniel Fridell på söndag. Jag ska även testa olika underkläder som jag ska ha på mig när jag blir fotograferad.
Ska kolla vidare på Biggest loser nu ciaoo

Kommentarer
Postat av: TITOH

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww jag sag precis detta inlagg! guuuuuuuud vad jag har saknat dig! och jag alskar dig sa himla mkt! TACK for din vanskap och du ar en underbar mamma till din son!



<3

2010-12-14 @ 17:12:25
URL: http://www.trendintopic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0