Learn from yesterday. Leave for today and hope for tomorrow.

tjaa!
Sitter o kollar på teve med sötisen Lionel. de är så mysigt o va inne när de regnar ute.
Igår så va jag o Lionel o farsan i pris extra o handla. Sen så va jag hemma ba hela dan. hade lust o göra nått typ träffa tjejerna o ta nån drink i söder eller nått men de slutade me att jag va ba hemma med killen o kollade på serien spartacus som jag hade laddat ner. den e så gryym.
Killen kommer strax och vi ska nog fortsätta titta på den.
Vet inte vad som händer senare, brorsan är nu i offside vi kanske åker förbi ditt senare o kanske käkar där =)
Jag skulle ju tattuera mig i augusti men tattueraren där på lilla gatan kastade ut mig o killen, dania, eyobel o robin för han tyckte vi störde han...sjuk snubbe dem stod ba där o ville kolla på!
Vi åkte efter till lifestyle o bokade tid där den 6:e men typisk mig så gick vi ditt andra dan hade av nån skum anledning trott att de va den sjunde hahah. ba jag som kan göra såna sjuka saker.
Skulle ha tattuerat in min rubrik som jag har nu på magen och på handen 7:e februari och stjärna på örat.
Men får lägga undan pengar nu så jag kan boka om ny tid.
Jag ääälskar tattueringar, tycker det är så jäävla snyggt !
Har redan 4 st och ska göra 3 st till!
Ska ta o duscha nu byee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0