Satuday it is

halloj!
Igår så kom Danijela hit till ulriksdal med sin dotter Andjela. de va ett tag vi träffades med barnen dem var så söta ihop när dem sprang runt o lekte o kaosade o skrattade =)
Vi gick sedan upp till mig med killen och jag började laga mat till dem.
Efter ett tag så kom Eyobel förbi med Jojo. Jag o Danijela nattade ungarna så jag o killen kunde gå ner o köpa chips godis glas o läsk till alla tjockisar som va hemma hos oss :D
Det slutade med efter typ 2 timmar att jag o Danijela somnade på soffan o vaknade upp nästa dag, sålänge varade fredagsmysen för oss hahaha.
Vi åkte in till solna c idag med kidsen för sötisen Andjela fyller 3 idag så vi drog till donken för o käka men andji somnade på bussen så Lionel fick käka själv =)
Runt 2 så drog Danijela hem med andji och jag drog till kista med Lionel o skulle byta storlek på skorna som jag köpte igår till 36.
De va så kul idag när jag gick runt med Lionel, för han gjorde ansiktsmålning på donken. Näär han satte sig på stolen för o bli målad så frågade kvinnan som skulle måla han va han ville och han ba jag vill va en stoooor lejon aaaarrr haha thats myboy =)
Från kista så kom min man o plockade upp oss och åkte hem.
Lionel somnade för cirka 20 min sen och jag sitter o kollar på family guy=) Snart så kommer baaaby o sällskapar mig.
Runt tolv så kommer selma komma hem till mig. Får se va vi hittar på kanske träffar upp Dania o Sibel senare :D
Nu måste jag ner o öppna porten till Admirooo :D
Hoppas ni får en underbar lördagskväll...pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0