Tjaaaaaaaaaaaaaa!

Igår så jag hemma bara med Lelle (Lionel) och städade huset. Morsan e ju i eritrea och har vart borta nu i 3 veckor och hon kommer få panik om hon kommer hem och det är stökigt. Så jag försöker damsuga o skura golvet varann dag. hon kommer dock 8:e november men man vet aldrig med henne om hon kommer hem tidigare =)
Idag så åkte killen på borta match i halmstad dem kommer hem imorgon runt 2. Saknar honom redan <3
Ska kolla på matchen i offside med selma som jag ska möta i solna kl 7 =)
Har lagat mat till Lelle o pappa kycklingfile med fetaost instoppad med krämigsås till mmmmm sötisen sitter o smaskar i sig det nu <3 :D
Ska passa på o duscha nu o göra mig ordning så hörs sen...kaaanske hinner lägga in en dagens sen
pöss på rumpan!
AAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRR

BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0