U make me sick

Tjaaa alla glada o fina!
Today it is fridaaaay och fredagar för mig e enkelt och består av massa godis o chips o dip o läsk mmmm, ska strax ner o möta killen o handla allt.
Idag så blev jag väckt av farsan och han sa att det är snö ute gissa om jag blev glad eller inte !!
Alla mina vänner o familj vet att jag äääälskar julen och allt som har med julen o göra blandannat snööö !
De e så mysigt när det är helt vit ute och hemmet doftar peppakakor, mandariner och julgranen som lyser så fint =)
Iallafall så va det upp o hoppa som gällde efter pappas samtal o gjorde lite snabb frukost till Lionel sen lämnade jag han till dagiset. Han va så gullig när vi höll på o gå till dagiset. TITTA TITTA maaamaa de e snöööö de e fiiiint tycke jaaaa ! Lilla Lionel <3
Efter att jag pussade han hejdå och va påväg hem så ringde miss Dania upp och ville luncha o gå runt i sollentuna centrum. Hennes lokal ligger i sollentuna som ska öppnas nu på måndag så de e mycke som måste göras.
Åkte till henne och snubben som va där i lokalen som skulle fixa hennes golv sa de skulle ta 2-4 timmar.
Så vi åkte till spånga till hennes morbros verksta, för som alla bilägare säkert gjorde idag så e det dags o byta till vinterdäck.
Vi va där i en timme tills det blev klart och åkte tillbaka till sollentuna för lite shopping (mee likee)
Jag köpte en fin vit tröja från hm och fingervantar och dania mascara o mössa =)
Sedan va de dags för lunch...seriöööst e fortfarande i matkoma och vi åt typ runt 1 tiden men gott var det!!
Hoppas ni får en underbar fredags kväll ska ner o möta killen nu byeeebyeee !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0