Bästaaaa!!

Ojojojjj jag vet inte vart jag ska börja?! Har inte bloggat dessa dagar för jag har haft de så kul!!
Jag sa ju åt dagiset att Lionel skulle va ledig nu i en vecka. För jag ville ta han ti grönan o skansen o göra massa ma kul o ba göra han bortskämd ! :D
.
I måndas så jobbade jag för dem ringde in mig sista sek, så mami va med Lionel i stan o åt mat o mjukglass i kungsan :) När jag kom hem så gick jag ut på promis med sötnosen och han gick o la sig 8. Sen på kvällen så grillade jag killen sofia o frugan. Gebban kom förbi med några och vi satt där ti midnatt och pratade en massa skit o skrattade :)
.
Tisdag så va jag ute hela dan med sötnöten i plaskis och han fick bada tills han tröttnade :) Gick hem o lagade middag och han somnade ganska tidigt. Gick ut vid tio ti skolgården och sa hejdå ti David o hans tjej. Dem skulle åka samma natt ti spanien o ska va borta i flera månader. Kom hem ganska sent den kvällen, hände lite skumma grejer i bagis. Men nu vet jag att ingeting chockar mig när de kommer ti bagis, vaaad som helst kan hända här haha.
.
Onsdag, aså igååår dåraa :D Vaknade vid tio, planerna va att vi skulle ti grönan jag sötnosen robin gebban o kasper o möta upp mina kusiner från malmö där. Men vi segade fett o trögade och hamnade inte i grönan förns halv 5. Men de räckte för vi hade de FETT FETT FETT kuul aså!! Vi åkte ti slussen och mötte upp min morbror aman där. Köpte oxå jätte fina armband ti mig o sötnosen, fast jag har min armband på foten. Sen så åkte vi båten ti grönan. Jätte mysigt och Lionel tyckte de va askul!
.
Vi mötte upp mina kusiner där och vi körde all in direkt :D Lionel åkte radiobilarna och Vilda musen. Jaa ni läste rätt en 4 åring liten pojke åkte den! Tafatta sharon såg massa barn i Lionels längd o ba jaa men då får Lionel oxå åka. Och han pekade o ba mamma mamma jag vill åka den. Sen innan vi skulle in så kollade dem om Lionel va tilräckligt lång för o åka på den. Och självklart va han det. När vi sitter där o börja åka ut så såg jag skräcken i sötnosens ögon. Och han vart så chokad och när den började åka upp o åkte ner snabbt då fick han panik o började böla. Sööööötnosen dåå! Kramade om han hela färden och han höll i sig så jävla hårt. Tänkte efter, 4 åringar inte kan åka den. Men jag kollade längden o Lionels längd är som en 6 åring typ. Köpte kortet oxå, de blir minne för livet :D
.
Vi körde massa lekar o sånt, ville vinna massa choklad o gosedjur men förlorade på allt bara :( Vid halv 7 så blev vi fett hungriga och åt. Fett nice, vi satte oss på uteserveringen en trappa upp de va ba vi där :) Min morbror ställde upp o passa Lionel så jag oxå kunde åka nått. Så vi började med att jag kasper o gebban gick in ti spökhuset. Har aldrig tidigare vart där, och dum va jag som gick in med dum grabbarna. Dem sket totalt i mig och knuffade undan mig lät mig gå sist. Jag tyckte de va fett läskigt, fick panik och jag kissade nästan på mig! Vi sprang in på toan efter sen så åkte vi pop expressen, och där bröt jag typ nacken och slog i mina höfter o revben aj aj aj. Vi åkte bergodalbana och jag satt med kasper då. Och jag fick panik där, stackars kasper han fick ju spik tinnitus. Vid nio ringde pappa och kunde ta hem Lionel för kl blev ganska mycke och han blev astrött. Han va så lugn under dan och ville aldrig släppa mig. ÄLSKLING DÅÅ!! Imorgon blire skansen spik med sötnosen :)
.
Killen kom förbi oxå, yaaaaj saknade han jätte jätte mycke <3 Och han vann massa gosedjur ti meej, och i love u hjärta :D :D Vi va där ti ti stängning o dum gebban lyckades övertala mig o åka insane, värsta jag har varit med om. Åkte den 2009 och lovade mig o aldrig åka den men va hände. Stackars gebban hahahaha jag döööödade hans öron, de slutade med att han bad mig hålla käften mitt i färden för han fick panik av mitt panik hahaha. Men de va en underduunderbar daaag, spiiikat bäästa dagen under hela sommaren :D Vi åkte hem sen med killen o min brors o morbror o kusinerna åkte kommunalt för dem ville se runt lite in the ciity :) När jag kom hem så låg sötnosen o sov i sin nya säng. Jag la alla gosedjuren som killen vann runt omkring och de såg så mysigt ut :) Hoppade in i duschen o mötte upp sofia o killen och vi softade ute lite och pratade om dagen lite :) Men jag va så jäävla trött så gick hem ganska tidigt. Här e bilderna från igår :D
.
.
.
.
När vi väntade på min morbror så fastnade Lio på fåglarna slussen torget.
.

.

.

.

.

.

.

.
Sötnosen va jätte jätte duktig på o köra :)
.

.

.
Hahaha precis när dem kom ner!
.

.

.

.

.

.
Kön ti vilda musen
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
<3
.

.
Årets bildbomd eller vad!? Hahaha!!
Idag vaknade vi upp ganska sent. Och jag e heelt öm på kroppen, ryggraden höfterna knäna för jag slog i mig varje gång vi åkte nått :( Killen kom efter vi hade käkat och min morbror med hans söta underbara son temesgen. Vi gjorde oss i ordning o fixade käk för en hel dag i plaskis med kidzen o kusinerna :) Vi kom hem för nån timma sen och sa precis hejdå ti kusinerna :)
.
.
Brorsan tog mest bilder idag. Nu ska jag o Lio äta glass tillsammans o mysa o sen blire läggdags. Skriver mera sen snyggar pösspöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0