Being happy doesn't mean that everything is good or perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfections.

Helloo! How u doiiin?! Seg som fan! Igår så mötte jag upp killen på kvällen efter att jag nattade sötnosen min. Och vi träffade på sofia i kiosken och vi drog ti skolgården o softade. Frugan kom efter nån timma och vi åkte efter ett tag ti rissne donken och gamade :)
.
Jag o sötnosen träffade på killen när vi va påväg ti dagiset o han va påväg till sin träning, Så vi hoppade in i bilen o beby körde oss ti daycare. Sweet! Idag så skulle jag egentligen dragit ti jobbet. Men kan inte åka nånstans när min lur e paj för jag använder smssl. Så när jag kom hem så passade jag på o ringa några viktiga samtal. Fick både glada o dåliga nyheter men men sen så har jag tvättat kläder hela dan. Nu ska jag strax hoppa in i duschen och fixa mig sen så ska jag åka iväg ti tensta c för o lämna in min lur. Förhoppningsvis så kommer dem fixa den, annars så kommer jag få riktiig psykos!!!
.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0