Boy you got my heartbeat runnin' away

Tjaaa!! Kom nyss hem från en PW. Skönt vare, måste verkligen komma igång med min träning! Igår så åkte vi ju ti tensta och dem fixade min lur plus att jag fick med mig hem samsung hörlurar för bra pris, sweet :) Dem uppdaterade min lur oxå så den e exakt som den samsung galaxy s2, jag gillar det :) Efter de så åkte vi direkt o hämtade sötnosen från dagiset. Vi drog ti kiosken o köpte lite njamnjam sen så gick vi ti plaskis och Lionel invigde nya lekplatsen som dem har byggt :) Sötnosen åt middag med Joejoes lilasyster o gebbans lilasyster vid 6 sen va vi ute ti halv 8 och Lionel somnade direkt när vi kom hem och jag med :)
.
.
.
Min älskade son !!
.
.
.
Jag o kasper
.
.
Väärsta MC-bruden :)
.
Sen så blev jag väckt av killen vid tio och jag hoppade in i duschen o gjorde mig i ordning och drog ner ti skolgården ti killen frugan sofia o resten :) Vi softade som vanligt och tog en promenad fram o tillbaka ti statoil. Sen senare under natten så åkte vi ti rissne donken och hade vår mysiga nattmiddag? i skolgården sen så drog vi hem.
.
Nu sitter jag o kollar på våra bästa år, beroendeframkallande eeeh jaaa! Skriver lite senare, pösspöss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din son är otroligt söt, är killen(admir) hans pappa?

2011-08-10 @ 11:52:05
Postat av: sharonina

Heej! Tack så mycke :) Nää admir är inte hans pappa.

2011-08-10 @ 16:37:56
URL: http://itsasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0