Barnfri

Goodmorgon people!
.
Vaknade upp för ett tag och ropade på sötnosen o ville mysa men hörde inget från han eller min morbror. Sen kom jag på att min morbror aman skulle ta med sig Lionel till hans son temesgen :) Dem kommer komma hem 8-9 på kvällen och då kommer sötnosen somna direkt. Första gången jag verkligen är barnfri en heeel dag, känns lite skumt. Ringde upp nelly för jag har inte umgåtts med henne än o hon har ju vart borta i en månad, så vi har en hel del o catch up :) Ska strax hoppa in i duschen o göra mig i ordning sen så ska vi fika/luncha i söder nånstans. Frugan kommer komma förbi oxå efter jobbet. Lägger upp en dagens innan jag drar, pösspöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0