Deep talk

Tjaaa, kom nyss hem med min underbara man :D Jag nattade Lionel sen så mötte jag upp killen och vi tog en promenad. Han är så fucking bäst. Han lyckas alltid o få mig le när jag e nere. Älskar dej admir ! Nu chillar vi i brorsans rum med min morbror och vi pratar om allt möjligt. Vi pratar om kriget i bosnien o i eritrea. De e så sjukt va våra föräldrar har gått igenom, alla föräldrar som har rymt med sina barn/släktingar från krig. Så många liv som har gått bort, och för vad egentligen?? För lite mer mark o cash, jävla horungar!
.
Men men vi ska kicka igång jersey shore, yaaaj. Har hållt mig från att se den för jag vill kolla med den med admir. Imorgon börjar jag jobba, och de e så jävla typiskt att jag börja få ont i magen igen. Men jag skiter i ska jobba endå, har inte  råd o sjukanmäla mig, har vart sjukskriven nu i 3 veckor :O. Men nu ska jag lägga från mig datan o va social. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0