Godmorning sunshines!

Igår mötte jag o sötnosen upp frugan med hennes dotter o drog hem till henne. Gick dit ganska sent runt halv åtta, o Lelle brukar ju sova kl 8 men han ville så gärna träffa andji. Medans vi mammor babblade i mun på varandra så busade ungarna och lekte. Kl blev väldigt mycke och de va dags för mig o sötnosen o gå hem. Men innan det så kom killen o brorsan förbi och vi gick upp till oss tillsammans :) Lionel somnade direkt, han va jätte trött redan innan vi mötte upp andji o dani. Killen o jag satt bänkade framför teven och myste :) Han drog hem efter nån timma för han har träning idag liksom.
.
Imorse så vaknade jag av alarmet, trodde sötnosen skulle sitta uppe o kolla på BK men han låg o sov älskling miiin! Han somnade elva igår kväll, så när jag väckte han så sa han sluuta mamma jag har inte sovit klart hahaha. Men han gick upp efter en stund och vi gjorde oss i ordning. Gick förbi vivo o köpte lite matlåda med massa gott ti sötnosen för dem promenerar till skogen varje onsdagar på hans daycare. Killen plockade upp mig o L och vi fick skjuts dit :) När jag komer hem så tänkte jag för mig sj vafan ska jag göra idag, har ju gjort alla mina ärenden och gå runt i centrum tänker jag icke göra för jag måste chilla me o shoppa aså! Beställde igår två par skor, dumma sharon, hahaha men de va ett par air max o klackar :) Jag vet att jag har lovat o visa er de jag har shoppat men min kamera på luren e inte de bästa kvalite så ska ta o använda brorsans iphone sen :) Ska hoppa in i duschen nu höres senare, tjaatjaaa!
.
.
Bild från yesterday
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0