godnatt inlägg

Kom precis hem från min underbara man. De e så jobbigt o gå hem från han, han bor typ tio meter ifrån. Hahaha fett skönt,erkänn ni blir aven för ni önska eran partner bodde tio meter ifrån er :p skämt åt sido, mötte upp sofia utanför min port och vi tog en mini promis. Killen kom efter ett tag o gebban med och vi åkte ti rissne donken och käkade i bagis. Eyobel kom förbi oxå o softade med oss. Garvade ihjäl mig igen hahaa killen bjöd oss på en show o började dansa hihii. Skulle ha lagt upp den men han skulle nog hmm bryta mig i två delar haha. Vi va ute ett tag sen drog vi alla hem o jag o killen gick upp ti han. Nu ligger jag med sötnosen i våningssängen och äter toats. Yesss jag sover fortfarande med Lio på våningssängen med han. Den e jätte jätte mysig vill inte sova på min säng :( Ska sleepa nu godnatt gott folk! Eyobel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0