Goooodmorning !!

Blev väckt av sötnosen för nån timma sen. Vi grillade ganska länge igår. Älskar när vi grillar på kvällen :) Efter allt käk så skämtade vi en massa och grabbarna började slåss hahaha och jag o sofia skulle hoppa in men jag sprang tebax lika fort o sofia fick all stryk hahaha :D Den här veckan har jag garvat så mycke att jag får sån paaain i magen, känns som jag har kört värsta strykepasset. Vi började städa undan o så halv ett och alla drog hem och killen följde med mig hem, myste hela natten lång :)
.
Jag o lelle har suttit o ätit frukost o jag har funderat på va jag o nöten ska göra idag. Skulle ju ti skansen men såg att dem stänger 17.00. Och tills jag o sötnosen blir klara så e vi ute härifrån ett halv 2, o i skansen typ 3. Får vakna upp tidigare imorgon så man kan va där mer än 2 timmar iallafall :) Men tror nog jag åker in ti stan och går runt lite o sätta oss i kungsan o njuta av mjukglass o solen maaaybe. Eller ba chilla här i området så får Lionel spela fotboll med grabbarna :) Nu ska jag busa med sötnöten, skriver mer sen pösspösss!
.
.
Sängen jag o killen köpte, sover med sötnosen varje dag där :D
.

.
Armbandet jag köpte när vi va påväg ti grönan :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0