Heeeeelllooo there!!

Skönt att äntligen vakna upp o se ut när solen skiner som den gör just nu! Somnade inte förns typ halv 5 imorse. Dania kom hit vid halv sju igår kväll o plockade upp mig. Vi åkte till kista o jag köpte ett par nya skor. De va de enda jag skulle göra men de slutade med att jag fick köpa en exakt likadant blus som jag köpte tidigare under dan som jag skulle ha till middan men glömde den hemma, dum sharon. Glömde typ allt för vi skulle göra oss ordning hoss dania. Så de slutade med att jag köpte alllt till middan, till och med underkläder för jag skulle duscha at miss D. Vi va hemma hos henna kl åtta och middan skulle va kl åtta, ooooh snaaap! Men som tur va så va bday child försenad sj o flyttade tiden till nio. Men de va de mest omöjliga att jag o miss D skulle va klara på en timma så vi vart klara strax innan tio, och de blev Mikal o yaffa med.
.
Så vi åkte till tensta o plockade upp tjejerna och åkte till Jebena i rådhuset o käkade där istället. Jag blev jättee besviken på maten där, förut jag va beeeroende av ingeran där men nu smaken va inte detsamma. Vi satt där ett bra tag sen vid tolv så drog jag o dania hem. Mötte upp killen en stund i parkeringen o vi satt på nån bänk o babblade innan jag drog upp hem, fick abs :D Jag laddade ner senaste jersey shore o fixade dip o öppnade chips påse och bänkade mej på soffan hela natten. Bilderna från middan togs från danias kamera slänger upp senare!
.
Idag så ska jag passa på o utnyttja den här dagen, kanske åker in ti stan för o klippa Lionel o glassa runt lite in the city eller kanske drar in till skansen men dem stänger så tidigt :/. Pratade med Lionels gudfar Eyobel nyss så vi kanske ska möta upp han idag :) Ska hoppa in i duschen nu med gullungen sen ska vi gå ut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0