Hej allesammans!

Mötte upp killen o gibo innan jag drog iväg till ABF, de gick ganska fort. Trodde de skulle ta sån tid för jag åkte ganska sent. Ville gå förbi solna c en snabbis för de kliade i fingrarna men jag vet att skulle jag gått in så skulle jag komma ut med en påse. Så jag åkte tillbaka till ullkan o mötte upp killen min :) Vi softade en stund innan kl blev 3, sen så åkte vi o hämtade gullungen! Jag o lelle mötte upp brorsan och killen gick hem för en powernap. Nu e jag o sötnosen hemma och chillar grovt, deppig väder så de blev inge lek idag i lekparken. Känns lite skumt, e van o va ute med han sen komma hem o laga middag sen efter ett tag läggdags. Så känner mig ganska rastlös. Vi tog lite bilder, men sötnosen fick nog o e helt inne i simpsons. Kanske ska passa på o ta kort på allt jag har shoppat den senaste veckan, men de lägger jag upp i nästa inlägg. Pöss o hej leverpastej sålängeee
.
.
.
.
.
You are my passion, my life, my love. Without you I would have no reason to live. All the stars in the universe could not replace what we have together.
You are the sun in my day, the wind in my sky, the waves in my ocean, and the beat in my heart
I LOVE U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0