Jäääävla skiiitf*tt

Så jävla förbannad jag e aså!! Jag vaknar upp idag, inte nog med att jag har världens vidrigaste mensvärk. Jag kollar på min telefon och va har min underbara söta son gjort, jooo han har lyckats på nått sätt låst min lur. Så de första jag ser på min lur e att den e låst o så står det alltför många mönsterförsök. Och att jag ska låsa upp den med google-konto men inte fan vet jag vad koden e. Jag brinner o kokar som faaan just nu, Vet fan inte va jag ska göra nu, om jag ska dra in ti kista och be dem på thephonehouse hjälpa mig. Jag kan ta emot samtal annars e luren helt låst, jag koookar just nu!!!!! Och så ösregnar det oxå, mm braaa! HEJDÅÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjaa! . har en ny "samsung galaxy ace...

det har hänt mig samma sak . min kompis ändra mönster för skojjs skull och glömde mönstret. hur fixade dom / du det ?;) skriv gärna till mig " Lucas Novik" (facebook

2011-09-09 @ 14:17:49
Postat av: Jennifer

Hej! Detsamma har nu hänt mig... Bara det att jag själv är orsaken till "allt för många mönsterförsök". Jag undrar hur du gjorde? Jag kan logga in på mitt Google konto på nätet men när jag försöker på telefonen står det bara att jag har skrivit fel! Ser att det är länge sedan detta hände dig men jag försöker skriva och hoppas på svar.

2013-06-30 @ 23:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0