Let me upgrade u

Helloo däär. Har knappt vart hemma under helgen, därför har jag mobilbloggat :)
I fredas så kom frugan o Dania förbi mig runt tio. Dem förkrökade hos mig med min morbror och hans vänner.
Kl tolv så ringde vi taxi o åkte raka vägen ti söder. Vi gick in ti snaps o hejade snabbt på sofias brorsa som jobbar där sen så drog vi in på Ojojoj. Påväg dit så träffade vi på tjejorna, Negin Meral Linda Yaffa :) Där inne så träffade vi på gamla killkompisar ti mig o frugan som vi inte har träffat på flera flera år :) Och dem va ju inte liiiite generösa med sprit ti oss haha men sharon satt där med sina redbulls hela kvällen och de gick utmärkt. Kände inte sug alls till o hinka, bääästa :) Sen vid stängning så träffade man på några från området som hade vart inne på snaps. Vi tog taxi ti ullis o träffade grabbarna o softade hos oss och jag stod i köket 5 på morgonen o lagade mat ti 5 pers.
.
.
D.S.D
.
Lördas va jag ööövertrött för jag hade knappt sovit nått. Träffade upp sofia med sötnosen och vi beställde pizza o softade i solen och jag berättade om gårdagen :) Efter nån stund så kom killen o resten av grabbarna, va ute heela daan, Vi gick sedan ti plaskis o lät Lionel bada lite för de va föör varmt. Kl sju gick jag hem tvättade kläder och deckade med sötnosen ganska tidigt. Vaknade upp från ingestans halv 12 tolv och kunde inte somna om. Kasper och hans tjej kom upp ti oss en liten stund kom killen oxå. Han o brorsan skulle kolla på barca-united matcen kl 1. Efter matchen så deckade vi fint.
.
Söndas så vaknade jag upp ganska tidigt med sötnosen och började städa. Vid ett så drog jag o killen o lio ti ikea o vi köpte säng ti min prins. Vi hann ej montera sängen igår men idag ska vi fixa den. Efter Ikea så va planen att vi skulle köpa mat o ha picknick men kl blev fett mycke och vi va fett hungriga så vi fick skjuts av stoffe ti rissne donken. När vi kommer fram så är kön som vi va på jääättee tröööög, tog typ 20 min innan vi kom fram ti kassan. Och tydligen hon i kassan va ny och de va hennes första dag, mm greaaat! Jag gick igenom allt noggrantmeny för meny vad jag skulle ha. Blev så iriterad för de tog henne yttligare 30 min för o stoppa ner allt. Och jag fick gå igenom påsarna och påminna henne massa grejer som hon hade glömt! Jag betalar 350 kr för allt när vi väl kommer fram så kom ba 70 % av 100 % jag hade betalat för, bleeev fett fett lack. För frugans o sofias mat kom inte med, men grabbarna hade fixat till sig cheeseburgare så dem fick mätta magen iallafall. Efter de blev kl mycke och jag gick hem med sötnosen vid 7 o killen kom förbi oss. Sötnosenn duschade sj!! jaa killen har lärt Lioo o duscha själv, fett gullig han e asååå!! Han somnade direkt efter, han hade sprungit o lekt jätte mycke hela dan.
.
.
Gebban, kasper
.
.
.
.
Frugan och sofia kom förbi igår runt elva o förkrökade med min brorsa. Dem skulle med min brorsa o morbror till clubshukorina. Dem drog vid tolv och jag tog en snabb dusch o bytte om o drog ner ti pitchen. Åkte med killen o kasper snabbt ti rissne donken och åkte tebax ti ullis o åt ute. Sen va de hemgång efter de.
.
.
Geeebbaan!
.
De va min helg ! Nu ska jag ner o köpa choklad o glass :) Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0