Love is like a mountain, hard to climb, but once you get to the top the view is beautiful.

helloo, vart en väldigt seg dag idag! Va hemma typ hela dan o kollade serie efter serie. Hämtade gullungen kl 3 från daycare och påväg hem så träffade vi upp gebban o grabbarna. Vi hängde i skolgården ti halv sju. Joejoe o gebbans små systar va där o lekte med Lio. Frugan kom ti skolgården efter hennes jobb och vi softade lite innan vi drog upp ti mig. Sen vid 8 så somnade Lionel fint. Killen kom förbi en stund med innan han skulle iväg o träna, wifey drog hem strax innan tio. Sen dess har jag ba suttit med mami min o käkat lite snacks o babblat på en massa. Ska nu hoppa in i duschen nu strax, sen tänkte jag gå ut en sväng o ta lite frisk luft sen så ska jag träffa upp baby :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0