miss my blog

Som repliken lyder, har saknat min blogg faktiskt! :) Igår under dan så va jag ute med sötnosen från 12.00. Gick förbi frugan o bad henne langa hennes dotter till mig, haha lät lite skumt men ni fattar! Va ute med kidzen i plaskis o i skolgården med gebban o co. Strax innan grabbarna drog iväg ti aikmatchen så kom frugan o vi åkte på dirran ti rissne donken. Vi va där ett bra tag o lät kidzen leka. Påvägen hem stannade vi av vid Lionels dagis o drog ti mulle meck. Gebban o co kom dit efter aikmatchen o gjorde oss sällskap, mest kidzen. Kl blev mycke o de blev lite kyligt så vi drog hem runt åtta. Lika snabbt som jag o gullungen kom upp lika snabbt gick han ut med papi o åkte iväg med bilen ti rissne donken för papi ville bjuda han på glass. Jag hoppade in i duschen bytte om o mötte upp sofipropp i området o vi tog vår lilla promis o satte oss på en bänk o babblade på medans killen o co körde fotboll. Sen så vart de hemgång o deckade på dirran. Imorse vaknade jag upp åtta o sötnosen låg o sov fortfarande. Väckte han o vi åt frulle tillsammans sen tog vi bussen ti daycare. Drog hem kollade på våra bästa år o städade undan lite i huset o fixade mitt hår. Gick sedan ut o mötte gebban o demas o brorsan o vi gick o hämtade Lionel o softade efter i plaskis så Lionel kunde leka av sig. Drog hem runt halv sex och hade inge ork till o laga mat så jag o gullungen mötte upp sofia o vi käkade i järva staden. Vi tog en promis efter maten sen runt halv åtta drog jag hem med Lio för de va läggdags. Efter att nattat sonen min så hoppade jag in i duschen o satte på mig varma kläder i mötte upp frugan o sofia . Gebban kom efter med haysem sen så kom killen o nelly kom efter nån stund :) Vi softade ti tolv o alla drog hem men jag pelly o killen åkte förbi max o käkade här i området o babblade på om allt verkligen sen drog jag o killen upp ti mig o myste. Han e ledig imorgon o han drog för en stund sen. Så har mina dagar sett ut o nu håller jag på o somnar för jag bloggar via mobilen. Så natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0