my haters are my motivators

Vaknade imorse kl 7 på morgonen av min magsmärta sen så somnade om vid tio sen vakna efter nån timma. Och de värsta e jag somnade inte förns 4 inatt. Igår så va jag ju i söder med mina girlygurls, underbarkväll med massa skratt :D Träffade oxå gamla goda vänner som vi umgiks med för cirka 7 år sen, waaaj waaaj. Vilka minnen vi pratade om aså! Kl blev mycke o jag saknade killen min så jag drog hem med tolv tåget o mötte upp my love :) .
.
Efter vi åt lunch idag så kom våra grannar och ville gå ut med lionel :) Dem va ute typ hela dan, träffade på dem i skolgården när jag va där med sofia o killen o co. Sen vid 7 gick vi hem och papps kom hem o skulle äta ute med gullungen. Nu ska jag hoppa in i duschen o göra mig i ordning o möta upp sofia o grabbarna från området. Vi ska ti haga o kolla på el classico :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0