my haters are my motivators

Man ba goodmorgon! Eller har vart vaken ett bra tag, vaknade först 7 han magsmärta somnade om vid tio sen vakna efter nån timma. Och de värsta e jag somnade inte förns 4 igår. Igår så va jag ju i söder med mina girlygurls, underbarkväll med massa skratt :D Träffade oxå gamla goda vänner som vi umgiks med för cirka 7 år sen, waaaj waaaj. Vilka minnen vi pratade om aså! Kl blev mycke o jag saknade killen min så jag drog hem med tolv tåget o mötte upp my love :) Ska strax ta o laga mat sen så ska jag ut med min sötnos! Men vädret verkar inte va på topp så får seee. Nu ska sötnosen kolla på nån disneyfilm medans jag håller på med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0