Nattinlägg

Tjaa my readers! Hade en mysig o underbar kväll med sonen o killen <3 Lionel ville verkligen vänta på admir för han hade inte sett han på 2 dagar typ o ville leka med han. Han kom hem runt nio och Lionel följde med o öppnade porten o han blev öööverhaypad bror. Dem lekte en stund medans jag gjorde ordning snackset men sen kl tio så va de för läggdags. När Lio somnade så smaskade jag o killen i oss allt gott o kollade på jersey shore. Skönt faktiskt att de ösregnade/regnar, tycker de e så mysigt o man ba e hemma o myser :) Bögigt värre i know!
.
.
.
My love drog hem precis. Han har träning imorgon så jag ska fortsätta äta upp snackset o kolla på min serie BBW. Såå godnatt allihoppa, mucho muchoo loove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0