SOMETIMES YOU HAVE TO STOP THINKING SO MUCH AND GO WHERE YOUR HEART TAKES YOU.

Precis vaknat från en powernap. Ba deckade på soffan medans grabbarna kollade på united-city matchen. Och kollade på min lur trodde som vanligt att den funkar men nej den e fortfarande fucked up! Så ska byta om nu osv o dra iväg ti kista o be dem om hjälp där jag köpte den för jag klarar inte av dehär! Sen så ska jag träffa upp my looove :)
.
Nu när jag endå skriver och är iriterad så vill jag skriva till DEJ och jag hoppas du tar åt dej! Jag förstår inte hur du funkar som människa, helt ärligt talat. Trodde verkligen jag va en av dem väldigt få människorna som du hade runt omkring dej som verkligen kände dej in och ut. Och jag vet jag va den som va mest ärligast o äkta vän till dej av av dem. Men att du behandlar mig så som du har gjort dem senaste veckorna e helt otroligt. Och de som e mest otroliga e att jag har vart orolig o tänkt shit har det hänt nått med dej och de har svävat tusen olika tankar i huvet. Men sen kommer bomben, bomben som fick varenda hårstrå i min kropp att resa sig! Länge sen jag fick en sån känsla, och trodde aldrig du skulle en dag va anledningen som ger mig den. Men vetu en sak ska du veta, att jag är inte ett dugg ledsen eller besviken, utan mest chokad om jag ska va ärlig. För jag vet att i dagens läge så har man inte nått förutom sin familj och sin partner. Och de har jag och Jag är väldigt lycklig idag än va jag va innan med 10 falska fittor i min  omgivning. Och hälften utav dem som sa dem skulle va där innan jag födde sötnosen har inte änns dem flesta sett Lionel än idag. Men tillbaka till ämnet. Just nu är du vidrig i mina ögon. Det är därför jag är så nööjd med mitt liv just nu peppa peppa, De e min familj, min älskade son och my love Admir. De e dem som fyller mitt hjärta, inga vänner eller så. Jag e ba brutalt ärlig just nu och om nån har nått emot de, fett synd men de e mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0