The past is what we always tend to look back on, but remember the future is what we look to, to move forward

Meeen heeej heej hej!! Jag e lite skum pigg just nu, somnade runt 3. Skulle ba kolla ett avsnitt men de e så svårt o låta bli o kolla på en till. Och Lionel han väcker typ inte mig, han går direkt upp och sätter på barnkanalen o blir bänkad. Men vaknade iallafall i tid från ingestans. Vi tog bussen ti daycare, har inge lust o promenera när vädret e som den e just nu :(. Vart fan tog sommaren vägen egentligen, ganska skrämande! Vi hade dagar faktiskt ska inte ljuga de va supadupa varmt men känns som de va ba nån vecka och nu liksom e de höst?! Men mig gör det inget tycker det är ganska mysigt, bara man slipper regnet. Plus att höstkläder e så fina :) Men nu ska jag sluta babbla o kolla på våra bästa år nu, byeebyee!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0