There is only one happiness in life, to love and be loved.

Tjaaa tjaa svergies största bloggerska sharon häära thihii :) Hahaa e fett flumig nu, blir alltid de när jag e föör övermätt. Vi kollade matchen och de vart lika, men endå vi alla vet att barca e bäst :) Sen så vart jag fett sugen aså fick nästan abs på big mac o co. o chilicheesetops.
.
.
Och jag fick min vilja igenom liiite halvt, vi va närmast max men de satt endå jäkligt bra :D
Vi kom fram ti ullis för nån timma sen och lät maten smälta lite o tog en mini promis sen så drog vi alla hem.
.
.
Nu ligger jag i sängen min helt mysig och ska strax kolla på serien BBW.
Killen ska iväg imorgon och kommer inte se han förns på onsda :( !!! Dem har borta match o ska möta norrköping. Kommer sakna min bebbooo <3 Juuste fick samtal idag oxå om att jag ska få provjobba imorgon på salt i kungsgatan, yaaaj. Hade ju intervju med chefen i mars nångång men hon dröjde alltid på de kom på massa saker typ. Hört från massa att chefen på salt inte har huvudet på skaft. But i dont care, jobb som jobb liksom!
Börjar bli trött, ska kicka igång serien nu, såå goodnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0