Tjaa bloggen

Idag har jag inte skrivit nått alls. Har tvättat kläder sen kl 2 och är fortfarande inte klar :/
Imorse väckte mami mig o sötnosen o lagade frukost ti oss. Sen så fick jag o Lio skjuts av killen ti daycare. När jag kom hem va jag fett trött, försökte hålla mig vaken ti våra bästa år men rå deckade ganska fint! Vaknade vid ett och började sortera kläder. Brorsan åkte med sin killkompis moppe och hämtade sötnosen från dagiset. När jag stod o prata med gebbans pappa så började jag se dimmigt och kroppen kändes helt skum och jag började o kall svettas. Va typ 1 sec ifrån o svimma ramlade till lite. Fett läskigt har aldrig hänt mig tidigare så blev lite skrämd, gick ut o tog lite frisk luft och började må en aning bättre. Åkte snabbt ti sollentuna mellan tvätten, skulle ti banken men som vanligt kom hem med kläder o köpte leksak ti sötnosen. Åkte tillbaka lika snabbt beställde käk från torpet pizzerian och gick hem o käkade med gullungen. När jag går ner ti tvätten så ser jag gebbans mamma hänga upp kläder i torkskåpet, dem blev oroliga o ville hjälpa mig med mina kläder. Underbara människor <3 Duschade Lionel precis o borstade hans tänder och nu sover han fiiint :) Ska strax ner ti tvätten o sen så ska jag kolla på BBW hela kvällen lång :) Slänger upp bilder på de jag köpte idag lite senare, pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0