Some things happen for a reason

Tjaaa tjaaa bloggen min! Ser att jag har fått en hel del nya bloggläsare, välkommen thihi :)
Igår så koom brorsan o kasper hem medans jag o sötnosen åt middag. Vi softade ett tag och jag åkte ner o mötte upp killen 20 i 8 o vi åkte ti sollentuna c för jag ville köpa vax. Och robin o kasper satt barnvakt ti Lelle. Sollentuna c stänger 8 men vi hann självklart och vi passade på o shoppa lite. Killen köpte en tröja o jag shoppade lite med :)
.
.
.
Påväg hem så mötte vi upp frugan med hennes söta dotter andji! Hon följde med upp ti mig för hon skulle klippa admir, han hade klippt sig dagen innan men hon skulle finjustera lite. Sen så softade vi allihoppa ti tio typ sen drog grabbarna ut och frugan hem. Sötnosen somnade på dirran, han va övertrött för han brukar va i sängs kl åtta annars. Jag hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning och gick ner o mötte upp Sofia o Pelly (Nalawait), hon kom tebaxs igår från eritrea :D Vi softade en liten stund sen så drog jag o killen upp ti han. De va en ganska painfull kväll hos killen igår, han gjorde brasiliansk vaxning på mig. Ajajaj de gjorde inte liiite ont!, hahaha stackars hans grannar. Jag nattade beby min och drog vid halv 2. När jag kommer ner ti porten så träffar jag på Joejoe, alex o ceasar. Softade lite med dem sen så kom sofia gebban limpan o kasper från statoil. Vi satt där o pratade lite, men jag höll på o somna så jag drog hem efter nån timma.
.
Imorse så väckte brorsan mig tio min innan nio. Skulle fått skjuts av killen ti dagiset innan han skulle iväg ti träningen men jag försov mig lite ju. Så jag o Lelle promenerade dit, nice väder endå :)
.
.
Sööööötnoosen min!!!
.
Nu kollar jag på våra bästa år, drama drama drama o de gillar jag haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0