Ny familjemedlem

Tjaa tjaa bloggen!! Vaknade i tid idag och promenade med sötnosen ti daycare. När jag kommer hem så märker jag att våran el e helt av :/ Sen kom jag på att dem håller ju på o borrar o massa nu i våran port och mami sa de att elen skulle va borta i 3-4 timmar. Och jag som hade tänkt o fixa håret. Men ringde min sjuka fruga :( och jag fick komma över o föna o fixa mitt hår. Gick ut sen när jag va klar o mötte upp killen o gebban o co i plaskis och vi hängde där ett bra tag. Sen ringde farsan o sa att han ville hämta sötnosen från dagiset men att han skulle komma ti plaskis med honom. Halv fyra ringde han o bad mig komma o hämta sötnosen. Och jag ser en gaalen bil stanna framför mig o ser pappa i framsätet. Och jag tänkte vänta vänta vaaa, vems bil e dehär?! Joo men de e våran nya bil och jag går in o ser Lionel sitta där bak med världens leende :)
.
.
E klass 2011 välkommen in ti familjen snygging:)
.
.
Vi åkte in ti stan sedan ti stan o överaskade mami o brorsan :) Dem vart lika överaskade som jag blev, hahaha. Vi åkte sedan ti kista c för vi blev fett hungriga så vi käkade i olearys. Ojojo va mätta vi alla bleev aså! Vi satt där i en timma typ o lät maten smällta. Sen så köpte vi milkshake från donken, kattig avslut hihi :) Sen så va de dags för hemgång. Sötnosen deckade på dirran när vi kom hem o nu kollar jag o brorsan på malmö matchen. Ska strax göra mig ordning o dra ut, skriver mera sen pösspösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0