Long time no seen

Tjaa tjaa bloggen miin ;D Har inte bloggat för jag inte har haft riktigt tid me det :)
.
Förigår så hämtade jag sötnosen med gebban o co. från dagiset. När vi tog vår lilla promenad så såg vi att det var fullt ös i skolgården. De va musik på o de stod barn i scenen o dansade o massa föräldrar som va där o käkade. Så de slutade med att vi fastnade där o Lionel sprang runt o lekte med sina äldre kompisar o busade o lirade boll. Vi va där till sju typ o nelly kom förbi för vi tänkte käka i torpet pizzerian. Men jag blev överdrivet sugen på kyckling tacos så vi gick ti vivo o köpte allt tillbehör o jag sötnosen o nelly o gebban o chris gick upp till mig o började laga maten :)
.
.
Gibboo o gullungen
.
.
Lovade kidzen när dem spelade att de laget som vann skulle få glass av mig
Och tro mig dem körde all in o vart helt till sig :)
.
.
Loooovelyyy!
.
.
Såå duktig Lionel e o äta tacos
Medans min talrik blir heelt kladdig haha
.
.
.
Direkt efter maten när vi alla blev mätta o belåtna så fick jag min smärta som jag brukar få som läkarna inte har nån aning om va de e. De va en sån pain att jag låg på soffan i fosterställning o bölade som ett litet barn. Jag fick panik o ringde in till akuten och dem bad mig o komma in. Ringde upp papi och han kom hem inom tio min o körde mig ti akuten och nelly följde med. Gebban o chris o brorsan robin va hemma o va barnvakt ti sötnosen som rådeckade på soffan innan jag drog. När jag väl kommer in till akuten så såg de ganska tomt ut o trodde de skulle gå fort. När jag skulle betala i kassan så vart bruden så chockad att jag hade lyckats komma upp till frikort i ett år på bara nu augusti månaden. Och som vanligt så tog dem mina cäsh min tid o mitt blod. Kan fan lika gärna jobba i akuten för jag vet nu hur allt funkar till. Vi va framme halv nio o kl tolv fick jag min smärtlindring och dem misstänker nu att jag har fått muskelinflamation, treeeevligt. Så jag ska gå på mediciner nu i tio dagar och om inte de hjälper så ska jag gå till vårdcentralen. Baby kom o plockade upp mig när jag va klar <3 Sprutan som dem gav mig gjorde mig fett seg och de kändes som min vänsta sida på min kropp va helt förlamad.
.
Dagen efter asåå igår så fick jag o gullungen skjuts av killen till daycare. När jag kom hem så sov jag typ bort hela dan, va heelt seg. Hämtade sötnosen från dagiset va ute en ett bra tag sen så va jag ba hemma. Träffade upp sofia o nelly på kvällen o babblade för killen va hemma med brorsan och dem hade fifa kväll :) Vid tolv kom jag hem och dem höll på en liten stund sen så gick brorsan o la sig. Slutade med att jag o killen babblade på ti ett halv två o han va tvungen o dra hem för han hade tränig idag.
.
Idag ringde yaffa o väckte mig kl åtta, bäästa tack unfofo :D Gjorde mig o Lelle ordning o åt frulle o mötta killen halv o han körde oss ti dagiset. Kom hem o pickpackade lite för jag o sötnosen måste sova borta ikväll för idag ska signalisten göra nått med våran lägenhet o barn o astmaallergiker måste hålla sig borta i 24 timmar. Så e strax klar o ska iväg ti kista o shoppa :D Me likeee, känner mig lite små deppig så behöver va på bättre mode :D
Aja de va deee uppdaterar från kista sen, pösspösss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0