Saturday

Helloo! Hoppar in direkt om igår :) Jag o sötnosen åkte in till stan halv 4 med chris o gebban för brorsan va lat för o följa med. Vi gick direkt till exclusive för de va dags för Lionel o klippa sig, och ingen annan än dem gör det bättre :) Men de tog sin lilla tiid, vi fick vänta lite mer än en timma innan de va dags för våran tid. Men fett med värt det för Lionel blev fettt snygg asåå!! Bad dem göra mohawk o inte klippa längden alls så de blir lockigt :)
.
.
Gullungen väntar på sin tur :)
.

'.
Bästa snubben där, han klipper även killen så de va inte svårt o säga hur jag ville ha de :)
.

.
BAAAAAAM!
.

.
Katt elller vaaaad!?
.

.
Giboo o Lelle
.
Vi tog 6 tåget hem o mötte upp grabbarna i kiosken och killen kom oxå :D Vi drog sedan till torpet o hälsade på Max NYEPOK som jobbar där!
.
.
Vi va där o väntade in på Eyobel som skulle komma dit efter jobbet. Sen så åkte jag sötnosen killen eyobel o brorsan ti donken bredvid karolinska o gamade rejält och de satt så jäävla bra! Vi lät sötnosen leka där innan vi drog iväg till hagalund, eyobel skulle träffa upp sin mamma där på eritreanska föreningen för o hämta sina nycklar. De va typ 20 habesh föräldrar där så Lionel sprang in för mami va där oxå så han gick runt o hälsade på varenda en och de vart en aaaww moment. Och de va nån grej i haga så de va uppträdande och man fick käk o grejer så grabbarna va där o kollade va som hände sen så kommer jag försökte övertala grabbarna o gå in o hälsa och jag lyckades till slut. Hahahaha asåå va jag dooog, vi eritreaner vet hur hur eritreaner är att man ska gå runt till varenda habesh o hälsa. Och medans eyobel killen och brorsan hälsade runt så skrek mamma de här e min son och de här e sharons pojkvän och va dem skääääämdes aså!!! åååh va grabbarna ville dööööda mej! Hahaha men vi softade där en liten stund och Lionel höll på o dansa där med alla vuxna. Men eyobel hade bråttom hem så vi taggade hem o plockade med mami med :)
.
.
Eyobel o killen relaxar i eri3anska förseningen
.
Jag gick upp med mami o sötnosen och jag nattade gullungen och pratade lite med mami innan jag gick ut till killen o co. Debbie o diana kom förbi o hejade oxå för debbie shukor åker till västerås imorgon för o plugga där i 1 år, kommer sakna dej juu men lovar att vi kommer o hälsar på :D Dem hade bråttom o skulle ut o träffa resten så jag killen o brorsan drog hem och dem spelade fifa och jag chillade :D Thats it liiksom hahah :D Ska ut nu med sötnosen o köpa milkyway, hahah skriver mer sen pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0