There is only one way to happiness and that is to cease worrying about things which are beyond the power of our will.

Tjaaa, goordmorgon på er! Yesterdaay så va de ba chill här i ullis med sötnosen min :) Vaknade ganska sent för pappsen va uppe med gullungen. Efter ett tag så vaknade brorsan och vi åt frulle o vaknade upp till liv. Gebban o chris kom förbi oss för dem skulle kolla på fotbollsmatch. Men vi drog ut efter ett tag för de va ganska soligt ute. Älskar o va ute med Lionel o få se han leka runt o busa, får ångest om han e hemma instängd hela dan.
.
.
Ronaldooo kommer o fintar av messi
.
.
Roonaldoo kämpar ut mot slutet o försöker lägga in den i målet med misslyckas
För messi är det självklart inga svårigheter för han
och han tar bollen och är bestämd för o göra mål
.
.
Meesiiii kommer in sj på mål ooo han sätter in den i kryset, viiiiilken stjääärna äkta prooffss :D
.
Hahahahaa! Vilken stjärna Lionel är asåå  :P hahaha gibo o sötnosen lirade boll ett bra tag sen blev kl mycke och de va dags för midda, så vi gick till torpet pizzerian o beställde mat :)
.
.
Busungarna :D
.
Efter maten va klar så drog vi upp till oss o gamade :) Eyobel ringde efter nån timma och ville komma förbi en stund o leka med sötnosen. Men pappa brukar ju ta Lionel till donken eller max varje söndagar men han hade redan käkat så han fick äta glass istället. Eyobel hakade på med pappsen o sötnosen och drog därifrån dit han skulle.
.
.
Medans sötnosen va med papi o eyobel så passade jag på o färga gibos hår. Färgade han i skolgården hahha o de blev den färgen han ville. Grym e jag eller vad, han ville bli typ röd/brun. Kanske ska satsa eller !?
.
.
Killen kom förbi efter hans match, grabbarna skulle spela fotboll i pitchen. Satt där o kollade på medans jag väntade på pappa som skulle komma med gullungen. Han kom runt nio och han sprang in i pitchen o kramade om killen och spelade lite fotboll. Men kl blev mycke och de va dags för Lelle o sova. När vi kom hem så somnade han på dirran. Snackade med soffiprop efter och vi bestämde oss för o ta en mini promis här i området.
.
Imorse så blev jag väckt halv åtta för dem borrade utanför oss, my god orkar inge mer. Dem har hållt på typ hela sommaren och dem blir inte klara förns oktober :( Jag o sötnosen åt frulle tisammans och kollade på BK och promenerade ti daycare. Alla hans kompisar sprang fram till grinden o ba wwaaawww lioonel va har du gjort med håret, va cooolt. Och sötnosen blev såå glad när dem gav han komplimanger :D
Nu är jag hemma och kollar på våra bästa år, ska åka ti sollentuna med sofia och köpa mina mediciner o kolla runt lite :) Byeebyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0