Shopping

Här är mina nya bästisar :)
Nelly
.
.
Scorett
.
.
Sneakersnstuff
.
.
Scorett
.
.
Och här e lite utav kläderna som jag har köpt. Sötnosens kläder ligger i smutskorgen men de e dem han har haft på sig i veckan o veckan innan :)
.
.
Vill hitta människan som sydde dessa! Första gången jag har hittat jeans som sitter som smäck på mig :)
.

.
Pälskragen är från salt och koftan från gina :)
.
Sen så har jag köpt svarta leggings, de kan man aldrig ha nog med. Underkläder lite smycken o blusen som jag hade på mikals middag. Och leksaker till sötnosen men gud vet vart dem e nu hahaha. Sötnosen ligger o sover fint nu. Pappsen e hemma så jag funtar på o gå till gymmet o träna lite. Vene äns om jag kommer in tror de har gått ett år, måste nog förlänga bindningstiden. Skriver mer sen, pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0