You make my life worth living <3

Helloo! Sitter hemma o kollar på våra bästa år nu :) Är dock fett trött, kom hem fyra inatt från killen och vaknade halv nio imorse! Åkte ju till sollentuna igår med sofia, skulle köpa mina mediciner. De gjorde jag men jag shoppade en hel del. Måste fan ta o sluta shoppa mer, jag vet att jag kommer förlora sofia som vän om jag fortsätter för hon har fått nog haha :P
.
Brorsan hämtade gullungen från dagiset och jag mötte upp dem och vi hängde lite i skolgården med sötnosen. Sen drog vi hem och va hemma en stund innan vi gick ut jag o lionel o mötte upp min underbara kille <3 Han sprang runt med honom o busade o lekte i lekparken i plaskis. Älskar mina underbara pojkar! :D. Gibo kom efter ett bra tag till oss o vi hängde lite. Kl blev mycke o jag blev fett hungrig och grabbarna med. Så vi gick till vivo o handlade allt och sen när vi kom hem satte jag igång maten och lagade till oss o hela familjen :D
.
.
Lax med dilsås över och kokt potatis o halloumi vid sidan och självklart grekisksallad, mmm :D
.
När vi väl vart klara o mätta o belåtna så drog grabbarna ut o jag nattade gullungen :) Sen så kollade jag på barca matchen med brorsan. Mötte upp killen efter o vi drog ti rissne donken, blev så sugen på milkshake. Sen så gick vi upp till han och kollade på film <3
.
Dagens planer är att jag ska efter våra bästa år dra till ABF. Ska fortsätta kolla nu, skriver snart !
.
.
My angel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0