Your talent is gods gift to you. What you do with it is your gift back to god

Ligger i sängen just nu, kom hem för en stund sen. Va ute me pelly o sofia med grabbarna här i ullkan.
Idag gick de bra, chefen som jag har haft kontakt med från salt ville träffas o ha en mini intervju typ. Sen så fick jag gå ti den i drottninggatan där jag träffade andra chefen, hon va nöjd om man säger så. Dem skulle höra av sig i veckan om vart/när jag ska börja jobba :) När jag va klar så mötte jag upp mams i åhlens och vi gick runt lite och fikade på bolero. Jag o mams va riktiga stammisar där förut när Lio va spädbarn, ganska mysig ställe :)
.
.
kyckling barbeque macka, dööödlig!!
Den smakar lika bra som den gjorde för 4 år sen.
.

.
En bild på mig dåraa för mamma ville inte ta kort för hon tyckte hon såg ut som
hej kom o hjälp mig, haha mami du e endå världsvacker!
.
Vi va väl hemma halv 7 nångång, och självklart kom sötnosen fram springandes ti dörren o kramade mej. Älskart!! Nu ska jag kicka igång min serie sen så kommer jag decka fiiint :) Såå godnatt gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0