110223

Helloo gott foolk! Sitter här med kusinerna o sötnosen och har precis käkat frukost.
Fick en rolig kommentar idag, guess it is andrejs nuvarandre flickvänn eller nått men de e ju sååå jävla typiskt att folk ska va anonyma när dem vill lägga sig i andras liv!!!
.
Jag visar de här nu för orkar inte kommentera tillbaka! de här skrev han till mig nu senast på facebook som jag inte har svarat på.
.
Mellan dig och Andrej Valencia
kan du kontakta mig...
allt jag vill är att träffa lionel han är så fin han finns i mina tankar 24/7
jag vet inte vad jag hållt på med det är först nu 3 år efter jag vaknat upp... har inga ord hur mkt jag ångrar mig skulle ge mitt eget liv för honom...du är stark som har gått igenom allt de här själv fast jag har vart en fitta mot dig. snälla snälla snälla låt mig träffa honom... har din kedja också har hittat den har försökt få tag på dig..
den 16 december 2010 kl. 04:48 Anmäl
.
Hahaa aa mytoman han heter väl inte valencia i efternamn, näää juste de e de halva befolkningen tror att han heter för han ljög om de oxå haha ;)
Att jag spelar offer gumman nej nej de här e sanningen, och tyvärr har andrej efter flera år vaknat men de e förseent. Jaa han knarkade fråga varenda människa som känner han från hans område kallar han för pundar andrej, uups ;)
Och haha du säger ju att jag behöll sötnosen för o ha kvar andrej, men nu e en fråga till dig? Har jag nån kontakt med han idag neej! har jag haft de nej! Andrej e smuts han e äckel att han äns tog knarket/tjejen allt annat före sin egen kött o blod e helt sjukt! Jag o mina vänner som har vart där för mig vet vad jag o han hade för relation men somsagt jaa han va en mytoman sååå han har ju säkert manipulerat dig kära du ;)
Såå till dig som äns har mage o yttra sig om nått du inte veet o e anonym på de ta reda på fakta innan du lägger näsan blöt, im just sayin!
.
Iallafall nog snack om dee, nu ska jag lämna in sötnosen till dagiset pösspöss

Kommentarer
Postat av: EN LÄSARE :D

en läsare, som gillar din blogg!

Nu är ju frågan till dig? Vem syftar du på egentligen? undrar bara :)

Och är du ens säker på att den "personen som du nu anger i ditt inlägg , är hans nuvarande flickvänn" ?

2011-02-23 @ 13:13:15
Postat av: Anonym

Hej tack så mycke =)

Jag syftar på personen som kommenterade en ganska onödig kommentar. Och hur jag vet att det är hans flickvänn eller nån i hennes omkrets e för de samma snack som sas förut från henne och hennes omgivning

2011-02-23 @ 13:18:14
URL: http://itsasthing.blogg.se/
Postat av: Ett fan :)

En gång knarkare alltid knarkare! Jag tycker att du gör rätt i att inte låta han träffa din underbara sån som du SJÄLV uppfostrat. Frågan är om han hade hört av sig om ditt barn blivit handikappat eller på nått annat sätt inte mått bra? Tror knappast det. Å ja tackar gud att han inte blev det. Forsätt så tjejen ;)

2011-02-23 @ 13:34:28
Postat av: Negin

U GO GIRL!

2011-02-23 @ 14:04:41
Postat av: Anonym

Taack så mycke <3

DE E JUU DE EN GÅNG KNARKARE ALLTID KMARKARE!

2011-02-23 @ 14:05:26
URL: http://itsasthing.blogg.se/
Postat av: MALIN

vilken fiin header! och en härlig blogg.

puss, :D

2011-02-23 @ 15:35:12
URL: http://mavalina.blogg.se/
Postat av: N

FUCK människorna som bara pratar skit och vill förstöra för andra och håller på med fuckin barnfasoner fortfarande, FUCKIN väx upp! Lionel behöver inte absolut inte andrej! du och han har familjen, dina vänner och pojkvännen som älskar dig och honom! thats enough!!

2011-02-23 @ 16:02:25
Postat av: Anonym

Tack N de e ju de jag säger, men du sa de sj folk e kvar i sina barnår, väldigt synd!

2011-02-23 @ 17:26:24
URL: http://itsasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0