Asååå whaaaat

vafan e de som händer med vädret egentligen ?! Mamma ringde mig och varnade mig men låg i sängen o gosade med sötnosen dåå. Sen när jag gick upp och såg detta!!
.
.
Omm jag inte fick någonlunda åångest?! De va ba o bita ihop och göra mig o Lionel ordning så gick vi till busshållplatsen och väntade sisådär 15 min. Sen så ringde mamma o berättade att bussarna inte gick, vaafaan dåå!
Såå fick gå hela vägen till dagiset i den hära fuckade vädret. Herregud de brukar ta mig o Lelle typ 10 min till hans daycare men nu tog de typ 20 min. Dem hade inte skottat vägen till hans dagis så vi fick kriga oss igenom bland allt snöö och snöstormen va inte nått o leka med!
Nu ligger jag här på soffan inlindad i en filt. Ska fortsätta kolla på våra bästa år nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0