DEN NIONDE FEBRUARI TVÅTUSENELVA

Godmorgon liiksom! Sitter här o degar framför datan. Ska strax väcka brorsan eller rättare sagt släpa ut han så vi kan gå o träna.
Igår så sa Lionel nånting skumt innan vi gick till dagiset. Han berättade till mig att han hade sett änglar. Jag fick choock och jag frågade han va dem gjorde och hur dem såg ut. Han sa de va 3 st och alla dem va vita och att dem hade ryggsäck, jag aaantar då han kanske trodde att deras vingar =/ va ryggsäck. Fan vilken gåshud jag fick när han sa såå. Jag har ju hört att små barn kan se nåtting som vi inte kan se. Men eftersom dem som känner mig så har det hänt lite skumma grejer i mitt rum som har med andar o göra så man blir ju verkligen noijig. Och idag när vi gjorde oss ordning till Lelles dagis så sa han samma sak. Mamma jag såg samma änglar idag igen. Fast idag talade han om att de va en kille och två små barn. Myy good asåå va gör man i en sån sits?
Nog om det snacket får gåshudens mamma ba jag skriver om det.
Ska nog tvätta kläder idag efter jag har hämtat sötnosen från dagiset hoppas ba de finns tvätt tid ledigt. Har nästan inga rena kläder kvar. De e sjukt tvättar kläder varje vecka och endå blir de värsta högen i smutskorgen.
Nu ska jag kolla på våra bästa år lite innan jag väcker min brorsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0