The truth

Elvira om MOTHER & SON <3 !:
Vilken underbar blogg du har! blir väldigt rörd när jag ser dig som ensamstånde mamma och vara så ung och stark. Din son är otroligt vacker. men märker när jag läser bloggen att det inte nämn något om pappan? finns han med i bilden.
.
Svar: Taack så mycke verkligen underbara duu!
De e ganska komplicerat. Jag va tillsammans med en kille och saker och ting funkade inte och de gick för mycke snack om han och han höll på med andra tjejer och jag fick nog och tog slut på allt. Avbröt kontakten totalt och flyttade hem igen i september bodde med en kompis i hagalund. Jag hade oregelbunden mens, minns att den sommaren att jag aldrig köpte nån mens skydd för jag hade sån jävla lågt blodvärde. två månader efter alltså i november 2006 så fick jag inge mens men fick den i december. Och då tänkte jag inte på att jag va gravid. Med tanken på att jag inte hållt på med nån annan en bara Lionels pappa då. I januari kom den inte heller och då tänkte jag det va skumt och jag gick till ungdomsmottagningen för o kolla va de va som hände. Och jag gjorde gravtest. De visade sig att jag va det. Och jag va så chockad för jag hade inte hållt på med han sen september 2006. Så 7 feb 2007 så fick jag tid för o se hur långt åt gången jag va. Och då sa dem att jag va i vecka 23. och jag fattade ingeting och sa till läkaren okej men när ska jag göra abort. Och hon va sj chockad och förvirrad för min mage va heeelt platt och hon sa till mig du kan inte göra abort. Du ska bli mamma om 4 månader de du ska göra nu e o kontakta den närmaste barnmorska. Jag minns känslan än idag hur alla runt omkring mig blev helt vit de kändes som nån hade hällt kallt vatten övermig. Och jag minns att tårarna ba rann o rann. Hade med mig några vänner som än idag e där för mig och dem blev oxå chockade och alla grät. Och de jag tänkte på jag har ju druckit o rökt ciggaretter hela tiden o de ska man absolut inte göra. Så samma dag ringde min vän Lionels gudmor upp han alltså Lionels pappa och sa till han va de som har hänt så han vet om det. Och han trodde hon skojade för just då så hade han gått o skaffat en annan tjej och dem va förlovade. Men han ringde mig nån dag efter och vi träffades upp och vi pratade igenom det och han sa att han skulle va där för barnet och att han skulle tala om för hans föräldrar och köpa saker och ting som t ex barnvagn o kläder o så. MEN en sak som jag har glömt o nämna e att Lionels pappa e den brutala mytomanen och han kan verkligen manipulera en. Så de vart att min familj fick köpa hela rubbet barnvagn barsäng kläder alllllt alllt för dem ville jag skulle ha de bra för jag mådde så sjukt dåligt. Efter en kort period så ville han ta gravtest och spred en massa rykten han och hans dåvarande tjej. Jag orkade inte då av de och sket i allt som sas och umgiks med min familj o vänner. Hade de inte vart för min underbara familj o vänner som stöttade mig så  vet jag inte om jag skulle klarat av de. Han valde hellre o va med sin dåvarande flickvän än o va där för sin kött o blod och de förtjänar inte Lionel. Han va inte på ultraljudsbesöket fast han sa han skulle komma, de va min mamma som va där för mig. Han va inte där på förlossningen och kom inte heller till BBn utan jag åkte när Lionel va 7 dagar gammal så han kunde träffa sin egen son. Och med tiden så höll han inte de han lovade han ville jag skulle komma till han hela tiden. Han höll på med knark och han anklagade mig för en massa och även hans flickvänn och ville ta faderskapstest. När dem väl ringde upp han så la han på i deras öra han har fått brev hem där han ska komma in o lämna dna prov men han har inte gjort det heller och än idag har han inte tagit de testet. Så jag valde o klippa kontakten totalt med han bytte nr och ignorerade han. Lionel får så mycke kärlek från sin familj o alla som är runt omkring hans liv så hans pappa skulle ba va problem för han. Efter nått år så tog mamma kontakt med han och tänkte om han ser Lionel nu så kommer han skärpa sig. Han skärpte sig i si sådär i 2-3 veckor sen så vart han den gamla idioten som jag avbröt kontakten med och han tjuvade oxå dessutom min guldhalsband me orthodox kors på som jag fick av min farfar som inte e vid liv idag. Och han pantade den. Så idag har jag ingen alls kontakt med han och ska inte ha de på många år heller. Lionel får ta det beslutet sen när han blir äldre nog för o hantera sånt.
Såå nu kanske du förstår varför hans pappa inte e med i bilden. Han har världens bästa morbror mormor o morfar som älskar han mer än nåt annat på jorden. Jag har världens bästa pojkvän som älskar min son och inte kan få nogg av han. Han har världens bästa gudföräldrar som älskar han o bryr sig väldigt mycke om han.  Och alla mina vänner som jag har kontakt med älskar han o visar de väldigt mycke för han live.
Så Lionel e nöjd om man säger så haha :D
.

.
it's me and u against the world !!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Moster sibell älskar han mer än allt <3

2011-02-10 @ 18:35:10
Postat av: Anonym

SHARON DU ÄR POWER WOMAN!!!!! Haha brorsan berättade för mig idag att Linoel hade blivit stor (kommer ihåg han när han låg i barnvagnen) och att han nu pratar FETT mycket haha gulle :) /S din förra granne på 6an ;)

2011-02-10 @ 20:13:40
Postat av: Ness

Skit starkt av dig gumman! Verkligen! En grym & Beundransvärd kvinna är du! & din son är väldens sötaste! kommer säkerligen charma måååånga mååånga flickor i framtiden :D Keep Up The Good Work ;) <3 Puss

2011-02-10 @ 20:31:19
Postat av: Dania

Svikit blev tårögd. Kom ihåg när allt hände!! Vilken känsla!! Du har en underbar familj <3

2011-02-10 @ 21:13:11
Postat av: Anonym

jag känner dig inte alls så jag kan säga detta, U ROCK ! det jag gillar mest är att du avbröt kontaken men även gav han en ny chans för din son och inte för dig och att du även har tanken att din son ska få ta eget beslut senare om hur han vill hanter situationen och att du har en kille är bara ännu grymare, det sprider hopp!

vilket land kommer din sons pappa ifrån?

sjukt att din mage va så platt efter så långt tid.. keep goin girl !!

2011-02-10 @ 21:31:44
Postat av: Mikal

älskling! du vet att du e stark både psykist o fysiskt som har gått genom d här.. jag va där från lionel växte i din lilla platta mage tills idag när han berättar sina sjuka sagor och jag måste bara säga tack gud att han är frisk, vacker och underbar!! Love u and lille lejonet Lionell.. massa kärlek/ moster Mikal

2011-02-10 @ 21:40:13
Postat av: din gambianska vän Unfofo!

Mikal hahahahhahahahahahahah apan och trädet!! ME LOVIN IT! kommer aldrig glömma så mycket som jag skratta... han trodde jag var ledsen när mina tårar föll!! ÄLSKLINGEN!!!!

Shit blir helt tårögd när jag läser detta!!

Det bästa med allt är att du har klarat dig igenom

hela prosessen :D du är en väldigt stark kvinna... vet inte om jag skulle klara av att vara ensamstående ifall jag hade fått barn.. Man kan nästan inte säga att du är ensamstående för vi är många runt om kring dig som bryr oss väldigt mycket... du är inte ensam det vet du!! <3 <3 big up för dig och Lionel :D

2011-02-10 @ 22:30:58
Postat av: din gambianska vän Unfofo!

Glömde skriva, black brother, strang brother, my brother, I love yah!!!

2011-02-10 @ 22:36:11
Postat av: Helen Woldemichael

Shit.

Jag kommer ihag d har som om d va igar. hur du hanterade hela situationen va helt otroligt. du har vart sa start och bitit ihop under hela tiden. du ar verkligen en inspiration for all unga mammor.



bade du och L har sa mkt karlek runt omkring er sa ni behover inte d dar odjuret i ert liv! (far rysningar bara jag tanker pa han..)

Jag alskar er bada. Gud mor - Helen x

2011-02-11 @ 10:57:46
URL: http://trendintopic.com
Postat av: elvira

Sitter här på min arbetsplats och läser det ärliga svaret . blir helt tårögd hur en sån ung kvinna kan vara så stark både för sig själv och sin son. Och vilken härlig familj du har blir helt varm i hjärtat!

Kunde inte ha varit lätt att ta det beslutet du gjorde men det var både rätt för dig och din son. Absolut inte ha en sådan människa i ditt liv! Blir samtidigt så förbannad att han inte bara kunde vara en riktig man och finnas där för sin son. DU ÄR EN OTROLIGT STARKT KVINNA OCH FÖREBILD TILL UNGA MAMMOR! och tack för du delade med dig utav din berättelse. Kramar Elvira

2011-02-11 @ 14:28:50
Postat av: L

wow sharon.. man ska aldrig dömma en person, det har jag lärt mig utav att läsa din blogg.

Förut när jag såg dig på biler och sånt så dömmde jag dig,( du känner ej mig men vi har gemensamma vänner) trodde du va en bitch, en sån tjej som man ser på bilder och dömmer bara.. men sån är du inte, du är helt underbar,stark och verkligen en förebild.

Jag får tårar när jag läser din blogg och just din historia.. för jag själv har hamnat i den sitvationen men det gick inte så långt tid så jag kunde gjöra abort.. men när jag läser din vardag och allt så får jag sån ångest om att det kunde ha varit jag.. om jag valde att behålla, om att ingenting är omöjligt för du klarade av allting och nu är du sån underbara mamma och underbar flickvän och allt.. och du hittade någon som kunde acceptera din son och som älskar dig.. du är så stark sharon fan va jag älskar dig för du är just nu min inspration och förebild.. din son är helt underbar och söt.. och hans pappa kan ta sig för han förtjänar inte din son alls..

xoxo

2011-02-12 @ 20:41:55
Postat av: Anonym

Taaack "L"

Exakt som du sa sj man ska aldrig dömma en person utan o lära känna den. Och du e nog en av alla tusen människor som tror jag är en bitch och massa annat. Fast jag e raaka motsatsen som folk tror om mig som inte känner mig. De va oxå en av anledningen att jag skaffade mig bloggen så folk kunde ta sina egna slutsatser o istället ta reda på faktaa inte för att jag lägger ner tid på allt snack som gåår men endå liksom. De känns otroligt tuuungt o höra nån säga att jag e nåns inspration o förebild. de värmer verkligen....looove uu miss L ! gör reklam för min blogg så folk kan seden riktiga sidan av mig och inte tro att jag e en bitch för de vet både du o jag att jag inte e de...muchooo loooove!

2011-02-12 @ 21:43:17
URL: http://itsasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0