Goood morgon liksom!

Är det bara jag som ogillar o äta frukost? De känns så torrt o äta på morgonen haha.
Iallafall idag så lämade jag sötnosen halv nio till dagiset för dem ska ju på teater show i solna c.
Medans Eyobel låg o sov skönt. så ville jag inte väcka han, han o robin måste ha lagt sig jätte sent för dem kollade på film.
Hahaha så när vi promenerade till hans daycare så stannade han upp från ingestans o kliade sig o jag  ba koom nu Lionel han ba neee mamma vänta jag har krabbor i bena som jag måste ta bort. haha what aa ?! vadå krabbor kom nu Lionel...aaa vänta mamma dem e snart borta lugna dig. hahaha lioneel vill ba lägga in han i ugnen o äta han efter!!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0