hallooj

Har röjt undan här i huset o diskat och gjort rent skafferiet och noppat ögonbrynen.
Vene va jag fick för flipp, trots min brorsa städade hela huset igår. Så nu sitter jag här med sötnosen och vi bådar smaskar i oss fruktsalladen som jag gjorde.
Uppskattar verkligen alla era fina kommentarer ni har skrivit på bilderna på mig o Lionel som vi tog igår.
De värmer verkligen så käärlek till er! På tal om kärlek!
Om exakt en vecka så är det alla hjärtans dag <3. Har aldrig gått ut på nån dejt på den dan och eftersom Admir är min första seriösa förhållande så kommer han ta min alla hjärtans dag oskuld. Så vill man ju steppa upp det lite haha. Dem flesta har sagt att man ska typ va hemma o mysa äta eller gå på bio o käka ute. Men de gör vi hela tiden endåå haha. I lördas så frågade jag dani biniam o robin om jag skulle köpa roser till A och alla garvade o ba neee sharonn e du bööög eller...och jag satt där helt förvirrad. Vaadåå de e väl gulligt om tjejen köper roser till killen eller är romantisk? eller ?! haha! Ajaa nu svävar jag här med mina tankar. Jag har somsagt en vecka på miig =)
Nu ska jag mysa med sötnosen o natta han så hörs vi sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0