Heej alla fina!


Hoppas ni alla hade en hjärtlig underbar alla hjärtans dag!
Jag hade det iallafall! Om vi skippar mitt läkabesök som hade hade, de söög. Men annars va den peerfekt =)
Vi va på en myysig liten resturang i söder o käkade sen så drog vi hem till killen där han hade gått iväg till badrummet och gjort de jätte mysigt me massa ljus !
.
.
De va mera ljus på toalettstolen och vid sidan. Vi låg där o badade o myste och pratade om allt mellan himmel o jord! Sen blev kl mycke och baby va tvungen o lägga sig för han har träning imorgon.
.
Kom nyss hem ska kicka igång nån film nu o äta upp chokladen jag fick av älsklingen.
.
.
p.s kolla min aarm, staackars mig =( Goodnatt snyggingar!!

Kommentarer
Postat av: oskar

bliir mer sugen på dig än chokladen.

2011-02-15 @ 00:23:50
Postat av: josefine

duu är så jävla het! du har bangin kropp vacker son och underbar pojkvän! peppa peppa

2011-02-15 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0