I LOVE U GUYS!

jag blir fan sj tårögd av att se era fina kärleksfulla kommentarer som ni har skrivit här på bloggen o på face!
De va lite jobbigt o skriva ner det. De va en bok som jag stängde ner o la upp den i bokhyllan som har legat o dammat och att jag tog ner den o blåste iväg all dam och läste igenom den. Väckte många minnen.
som rubliken lyder i really love u guys. och tack att ni va där för mig och höll upp mig <3

Moster sibell älskar han mer än allt <3
.
SHARON DU ÄR POWER WOMAN!!!!! Haha brorsan berättade för mig idag att Linoel hade blivit stor (kommer ihåg han när han låg i barnvagnen) och att han nu pratar FETT mycket haha gulle :) /S din förra granne på 6an ;)
.
Skit starkt av dig gumman! Verkligen! En grym & Beundransvärd kvinna är du! & din son är väldens sötaste! kommer säkerligen charma måååånga mååånga flickor i framtiden :D Keep Up The Good Work ;) <3 Puss
.
Svikit blev tårögd. Kom ihåg när allt hände!! Vilken känsla!! Du har en underbar familj <3
.
jag känner dig inte alls så jag kan säga detta, U ROCK ! det jag gillar mest är att du avbröt kontaken men även gav han en ny chans för din son och inte för dig och att du även har tanken att din son ska få ta eget beslut senare om hur han vill hanter situationen och att du har en kille är bara ännu grymare, det sprider hopp! 
vilket land kommer din sons pappa ifrån?
sjukt att din mage va så platt efter så långt tid.. keep goin girl !!
.
älskling! du vet att du e stark både psykist o fysiskt som har gått genom d här.. jag va där från lionel växte i din lilla platta mage tills idag när han berättar sina sjuka sagor och jag måste bara säga tack gud att han är frisk, vacker och underbar!! Love u and lille lejonet Lionell.. massa kärlek/ moster Mikal
.
Mikal hahahahhahahahahahahah apan och trädet!! ME LOVIN IT! kommer aldrig glömma så mycket som jag skratta... han trodde jag var ledsen när mina tårar föll!! ÄLSKLINGEN!!!!
Shit blir helt tårögd när jag läser detta!!
Det bästa med allt är att du har klarat dig igenom 
hela prosessen :D du är en väldigt stark kvinna... vet inte om jag skulle klara av att vara ensamstående ifall jag hade fått barn.. Man kan nästan inte säga att du är ensamstående för vi är många runt om kring dig som bryr oss väldigt mycket... du är inte ensam det vet du!! <3 <3 big up för dig och Lionel :D
.
.
Taack veeerkligen allihoppa!!!!! <3<3<3
.
Hans pappa är halv finsk och halv rumänien.
.
.
Gooodnatt allihoppaa! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad pinsamt att skriva något sånt, andrej och du har för det första aldrig någonsin varit tillsammans. Så att du kan ju inte skriva att ni var tillsammans men du misstänkte att han var otrogen. Det ni hade ihop var en engångs grej och absolut inget mera,sen träffade andrej en tjej han började tycka om och lämnade dig åt sidan. Då valde du att göra så mot honom för att han inte skulle ha en chans att bli av med dig, så innan du kallar andra mytoman så tänk på dig själv. Innan du kallar folk för knarkare så tänk på dig själv, du var ju ute och festade måndag-lördag under dom 2 första åren du hade lionell. menar du drack varje dag. inte så svårt att förstå att andrej inte från början trodde han inte var pappa till lionell med tanke på vem du är och vad du har gjort tidigare. Med din guldkedja har jag inte så bra koll på om det stämmer lr inte. Men han är absolut inte oskyldig på något sätt, men du däremot att du ens har mage att leka ett litet offer och skriva en sådan historia som inte ens innehåller 20% sanning. Jag vet inte om du vill att folk ska tycka synd om dig lr om dom ska känna hat mot andrej.

2011-02-23 @ 09:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0