Jag o lionel

Sitter här i soffan och har precis käkat glass me massa kola sås!
Ska strax natta sötnosen för imorgon e de daaagis =)
.
.
.
Imorgon har jag läkartid kl ett i karolinska sjukhuset. Älskling sa idag att han e ledig imorgon från sin träning vilket är peerfekt för jag ville inte gå dit sj. Ville att mamma skulle med innan jag visste att killen va ledig imorgon men hon kunde inte ta ledigt från jobbet.
Jag va i vårdcentralen i början av december och ville få svar på va de som händer med min kropp. Jag har fått typ som leverfläckar på armarna magen o ryggen o lite granna på bena. Dom kommer som utslag sen så utvecklas dem till leverfläckar typ. De kliar inte eller nått dem ba ekar. Och vårdcentralen tog massa prover osv men hittade ingeting som kan ha orskat detta. Så får se va dem säger imorgon!
.
.
Den här e en ny ekare och den största dem andra jag har e 2-3 ggr mindre.
Aja nu ska jag natta sötnosen..pösss

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas att de löser sig imorgon tösen!

2011-02-13 @ 19:51:29
Postat av: L

Man verkligen ser vilken enorm mamma son kärlek det är mellan er två!!!

2011-02-13 @ 19:59:39
Postat av: Denise

Hej:) Haft en bra helg?:)

2011-02-13 @ 21:23:10
URL: http://photobydenise.se
Postat av: Anonym

Tjaa..jajamensan själv dåå?

2011-02-13 @ 21:28:15
URL: http://itsasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0